Long time no ABC.

Tässä on taas vierähtänyt aikaa kun oon viimeks tännekään mitään saannu aikaseks. :( olen laiksa paska. Eli laiska. :D Mutta eipä tässä oo kovin ihmeitä tapahtunut. Laihtunu jokusen kilon (10kg!!!) ja ollut kotosalla kissan kanssa. Elämä siis on aika rauhallista ja lokoisaa. Nyt vaan pidetään peukkuja että on taas kesäks töitä. 

Tossa ennen joulua tapasin Qruiserissa (homojen deittisivu) naisen. Kirjoteltiin hieman ja sitten siirryttiin kirjottamaan whatsappiin. Pari päivää siinä ehittiin kirjottelee ja sitten hän ilmoittaa että tulee käymään seuraavana päivänä. Pikkasen nopeeta toimintaa, mutta ok. No hän sitten tulee kaverinsa kanssa (ihana homomies <3 ) ja jutellaan hieman siinä. Sitten he haluaa lähteä baariin. No minä en lähe vaikka kinuaa toinen kuinka. Alko jo ärsyttää ja ahdistaa kun toinen ei meinannut uskoa että en halua baariin, koska en viihdy siellä ja en jaksa humalaisia vieraita ihmisiä. Itse kun siis en ole juonnut mitään muutamaan vuoteen. No he lähti ja sitten tulivat kahentoista / yhen aikaa takasin. Humalassa molemmat. No siitä sitten mentiin nukkumaan. Aamulla heräsin siihen kun huomaan että yli puolet sängystä on märkänä. Sitten tajuan: Voi Vittu!! Muija oli laskenu alleen ja kastellu mun sängyn! Ai että vitutti! 32-vuotias muija ja kusee alleen. En oo koskaan kussu alleni vaikka olisin ollu kuinka humalassa tahansa. No ei siinä auta muu kun alkaa siivoomaan. Toinen herää, pukeutuu ja lähtee tupakalle. Sitten sieltä laittaa viestiä että mitä on tapahtunu? Laitoin että oot ilmeisesti laskenu alle. Se tulee takas. Ei auta siivoomiessa, ei edes pyydä anteeks. Vitutti kun pientä eläintä. Sitten aloin tekee ruokaa kaksikolle. Muija laittaa viestiä keittiöön mun puhelimeen. Kysyin että miks et sanonu kasvokkain kun ollaan tässä puolentoista metrin päässä? En jaksa, vastaa toinen. Jaaha, että tällanen tapaus. No syödään siinä ja toivon koko ajan että lähtee menee ja pian ne siitä sitten lähtikin kotiin. Laitoin aika heti viestiä, että eiköhän tää ollu tässä, että ollaan vaan kavereita. Toinen alko draamaailee ja sano että itkee täällä jne. 

Sen kolme päivää mitä tunnettiin niin heti alko kutsuu rakkaaks ja mussukaks, kullaks ja vaikka miks. Alko niin paljon ahdistaa että en halunnu alkaa seurustelee sellasen takiaisen kanssa. Sitten vähän aikaa siitä eteen päin. Hän ilmottaa että seurustelee. Ok, hyvät hänelle. Onnea jne. 17-vuotiaan pennun kanssa. XD nauroin katketakseni kun hän kerto muijansa iän. Säälittävää että ei omanikästä seuraa löydy, että pitää teinien kanssa häsätä. No eipä asia minulle kuulu, mutta ihmettelenpähän vaan. :D No sitten hän kerto, että tarvis rahaa että selviää torstaihin asti ja sillon tais olla tiistai kun laitto viestiä. No minä tyhmänä ja liian kilttinä ja kaverina sanoin, että voin LAINATA 20€. Hän kehtas sanoa, että voitko laittaa 40€ Ai että miten joillain on otsaa. Sanoin, etten voi. 20€ riittää mulla henkilökohtaisesti viikoks, jos hänellä ei niin se on oma moka. No minä siirsin hänen tililleen. Tuli kiitos (ihme) ja että maksaa kyllä takasin. No eipä oo rahoja näkyny vaikka kuinka laitoin viestiä ja tilinumeron kun sanoi, että anna tilinumero niin hän maksaa. Vitut! Blokkasin koko ihmisen täysin joka paikassa. Facessa, Instagramissa ja puhelimessa. Omaa tyhmyyttä tiedän, mutta luulin että ollaan kavereita että maksaa takaisin kun lupas. Mistä helvetistä tollasia ihmisiä sikiää tähän maailmaan. Aivan sama. Pääsinpähän siitä eroon ja makso vaan 20€ XD Kaverin kanssa puhuin tästä kyseisestä ihmisestä ja se sano, että tietää sen jonkun kaverin kautta. Tämä muija on kuulemma aika takertuva ja kuulemma kaikki muumit ei ole laaksossa. No huomasin kyllä. Onneks pääsin eroon. Että sellanen kokemus oli se. 

Oon aika onnellinen yksinäni. :) Ei ole ketään joka valittais tai vinkuis joka asiasta ja sekottais mun systeemit ja rutiinit. Yksin on niin paljon parempi olla. Tossa pari päivää sitten sain Facebookissa viestin kaverilta jonka kanssa meni välit poikki. Kysyin, että mistäs nyt tuulee kun hän sano ettei halua enää ikinä olla mun kanssa tekemisissä. Sano, että hän on jo unohtanu sen ja tilanteet muuttuu. Ja sillon oli muutenkin rankkaa. No nyt kuitenkin anteeksi pyydetty ja annettu ja ollaan taas hyviä kavereita. Hän kun muutti takasin tänne Lahteen ja ihan tohon meikäläisen nurkille. :) <3 Oli ollu ikävä puolin ja toisin meijän tyhmiä juttuja ja tempauksia. Leffailtoja ja yleistä hengailua. Olen onnellinen, että hän on takasin mun elämssä. :) 

Mutta eiköhän siinä ollu pientä päivitystä mitä meikäläiselle kuuluu. :) Jos sitä jaksais taas alkaa kirjottaa enemmän blogia ja arvosteluja tänne. :))

BYEEEE!!!....