Alright. Elikkäs nyt varmaan olisi ihan aiheellista kertoa kuka tätä perkeleen bloggeria pitää. Olen siis 28-vuotias lahtelais lepakko. Asun tällä hetkellä pikkusiskoni, hänen koiransa ja oman kissani kanssa. Pitäisi tästä pian muuttaa omaan pikku lukaaliin. Juu elikkäs, olen tällanen rokahtava nainen. Pukeudun siis mustaan melkein poikkeuksetta ja aina parempi jos jossain on pääkallo. Olen ammatiltani kaivertaja artesaani, mutta en voi harjottaa ammattia koska olin fiksu ihminen ja vammautin käteni ihanasti. No nyt sitten olen hautausmaantyöntekijänä tämän kesän. Olen aika naisellinen lepakko nainen, mutta on meikäläisessä sellasia poikamaisiakin piirteitä. Pidän esim. toimintaelokuvista enemmän kuin romanttisista, pidän puukoista ja aseista, pidän vanhoista muskeliautoista ja itsepuolustuslajeiste. Siinä muutamia listatakseni. Enkä todellakaan pelkää tunkea käsiäni paskaa. Olen tunteellinen tapaus, mutta en mikään hormoonihirviö kuitenkaan. Omistan kissan nimeltä Loki. Rakas pieni poikani. Eläimen rakkaus kun on pyyteetöntä. Ei petä, ei jätä, ei järkkää muille (pulttibois viittaus.) Eiköhän siinä ollut vähän tietoa meikäläisestä. 

IMG_2626.jpg

Huh tulipa isolla meikäläisen turpavärkki. No ei voi mittään. Nyt on noin iso ja sillä hyvä.